Zadanie domowe – dydaktycy – przedmiot nauki symulacyjne


ĆWICZENIE NR 1: stworzyć sesję szkoleniową dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na fundamencie oglądania fragmentów z wybranego z poniższych filmów:

  • Powrót do przyszłości; Robert Zemeckis
  • Solista; Joe Wright, Gran Torino ; Clint Eastwood
  • Charakter; Mike van Diem
  • Butelki zwrotne; Jan Svěrák, Pięć łatwych utworów; Bob Rafelson
  • Śmierć w Wenecji; Luchino Visconti
  • Femme Fatale; Brian De Palma, Barbarella – królowa galaktyki ; Roger Vadim
  • Piękność dnia ; Luis Buñuel, Mucha; David Cronenberg
  • Grek Zorba; Mihalis Kakogiannis
  • Kurier; Corey Yuen, Louis Leterrier, Witajcie w dżungli; Peter Berg
  • Kiler ; Juliusz Machulski
  • Wyścig gumowej kuli; Paul Bartel

    ĆWICZENIE NR 3: opracować muzyczną grę integracyjną na bazie teledysku do wybranego z następujących przebojów:
  • Atomic Rooster, Death Walks Behind You, Exploited, The, Punk’s Not Dead
  • Dire Straits, On Every Street, Sex Pistols, The Great Rock’n’Roll Swindle, Seahorses, The, Do It Yourself
  • Throbbing Gristle, Second Annual Report, Metallica, S&M, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Collage, Moonshine

    ZAGADNIENIE NR 3: – Kwestia prawiudłowego przedstawiania naukowych instrukcji. Przygotować wiarygodną dla osoby z podstawowym wykształceniem zasadę użytkowania dowolnej zponiższych substancji medycznych:

  • 44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 34.1, Leki rozszerzajace naczynia krwionośne – organiczne azotany – dwuazotan i monoazotan izosorbidu do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 179.1, Leki przeciwpsychotyczne – flupentyksol do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 185.0, Leki psychoanaleptyczne – metylfenidat, atomoksetyna
  • 23.1, Doustne leki przeciwpłytkowe – klopidogrel
  • 170.0, Leki stosowane w chorobie Parkinsona – agoniści receptorów dopaminowych
  • 46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA