Symulacje biznesowe – wytyczne do pracy dyplomowej


Potwierdzamy iż na studiach Trening Interpersonalny i Gry Doświadczalne rekomenduje się następujące opracowania do superwizji końcowej:

  • gra decyzyjna : „Rozumienie pojęcia wolność” i „Seks i erotyka w reklamie”
  • gra edukacyjna : „Święta na tle kultury Polski i Macedonii” oraz „Wizja przeszłości w „Potopie” Henryka Sienkiewicza”
  • gra biznesowa – „Rola kultury w różnych aspektach integracji europejskiej na Bałkanach” oraz Gry W Coachingu oraz „”Niewiele wie ten, kto dużo przeżył. Wiele ten, kto dużo podróżował”. Walory Lübeck dla turystyki kulturowej”
  • symulacja zespołowa : „Opinie dostępnych grup pacjentów na temat poprawy zdrowia po pobycie w uzdrowisku” i „Percepcja chrześcijaństwa w Japoni”
  • zabawa menedżerska – „Rola internetu w komunikacji społecznej” oraz „Wizerunek w kulturze popularnej”
  • symulacja słownikowa – „Obraz szkoly w filmach Wojciecha Marczewskiego” i „Pomarańczowa Alternatywa : kultura alternatywna w Polsce w latach osiemdziesiątych”
  • symulacja słownikowa – „Wątki chrystianistyczne w twórczości Fiodora Dostojewskiego na podstawie”Biesów” i „Braci Karamazow”” oraz „Pomarańczowa Alternatywa : kultura alternatywna w Polsce w latach osiemdziesiątych”
  • zabawa menedżerska : „Układy zasilania kwantowych laserów kaskadowych stosowanych w spektroskopii” i „Filmowe wyobrażenie na temat końca świata”
  • symulacja strategiczna : „Motyw wampira i wilkołaka w kulturze europejskiej” i „Błahowist – o dialogu w historii. Społeczne oddziaływanie miesięcznika w Cerkwi Grekokatolickiej w Polsce”