Gry integracyjne – zagadnienia do pracy magisterskiej

Zawiadamiamy iż na kursie Organizacja Szkoleń i Gry Umiejętnościowe zezwala się na następujące tezy do egzaminu: symulacja komunikacyjna : „Obraz harcerstwa gnieźnieńskiego utrwalony w pamięci społecznej” oraz „Jak media oddziaływują na rozwój agresji u młodzieży” gra kreatywna : „Stereotypy kobiet i mężczyzn w reklamie w Polsce i Stanach Zjednoczonych” oraz „Formy uobecniania się antyku w […]


Zawiadamiamy iż na kursie Organizacja Szkoleń i Gry Umiejętnościowe zezwala się na następujące tezy do egzaminu:

  • symulacja komunikacyjna : „Obraz harcerstwa gnieźnieńskiego utrwalony w pamięci społecznej” oraz „Jak media oddziaływują na rozwój agresji u młodzieży”
  • gra kreatywna : „Stereotypy kobiet i mężczyzn w reklamie w Polsce i Stanach Zjednoczonych” oraz „Formy uobecniania się antyku w internetowej encyklopedii Wikipedii”
  • gra językowa – „Motyw zbrodni w pierwszych utworach Fiodora Dostojewskiego” i Gry Szkoleniowe i „Rola internetu w komunikacji społecznej”
  • gra biznesowa : „Komedia w średniowieczu” i „Opactwo cysterskie w Lądzie nad Wartą jako cel europejskiej turystyki kulturowej”
  • symulacja komunikacyjna : „Czesław Niemen 1939-2004 życie i twórczość” oraz „Między Wschodem a Zachodem, przeszłościa i teraźniejszością, pomiędzy barbarzyństwem a cywilizacją – Bałkany w jednoczącej się Europie”
  • symulacja komunikacyjna : „Obraz stresu w kulturze medialnej” oraz „Gnieźnieńska prasa drukowana a kampanie wyborcze w 2006 r.”
  • zabawa biznesowa : „Żydzi w kulturze polskiej” i „Ocena walorów turystycznych gminy Piszczac”
  • zabawa komunikacyjna – „”Konklawe – wybory inne niż wszystkie” oraz „Działalność turystyczna i krajoznawcza hufca ZHP „Podlasie” w początku XXI wieku”
  • gra językowa : „Jarosław Iwaszkiewicz: zarys sylwetki” oraz „Obraz Aleksandra Wielkiego w filmie Aleksander Oliwiera Stone’a”